Klucz udarowy Metabo SSW 18 LTX 1750 BL w walizce
Opis
- Bardzo mocny akumulatorowy zakrętak udarowy z trzpieniem czworokątnym 3/4" i momentem obrotowym 1750 Nm
- Jedyny w swoim rodzaju silnik bezszczotkowy Metabo gwarantuje szybki postęp pracy i najwyższą wydajność podczas każdego zastosowania
- Odkręcanie w trybie APS (Automatic Power Shift): zapobiega odpadnięciu śruby/nakrętki dzięki automatycznej redukcji prędkości obrotowej po wykręceniu
- Przykręcanie w trybie APS (Automatic Power Shift): zapobiega przekręceniu śruby/nakrętki dzięki automatycznemu wyłączeniu po pierwszym udarze
- Zabezpieczenie przed przeciążeniem: chroni silnik przed przegrzaniem
- Bardzo duża wydajność podczas ciężkich prac związanych z wkręcaniem
- Zredukowany poziom wibracji podczas pracy z bardzo wysokim momentem obrotowym
- 12 poziomów prędkości obrotowej / momentu obrotowego umożliwia szerokie spektrum zastosowań
- Zintegrowane światło robocze do oświetlenia miejsca pracy
- Wytrzymała obudowa przekładni z aluminiowego odlewu ciśnieniowego - optymalne odprowadzanie ciepła i trwałość
- Akumulator LiHD oferuje wyjątkowo dużą moc, niespotykanie długi czas działania i bardzo długą żywotność
- Z walizką metaBOX, inteligentnym rozwiązaniem transportu i przechowywania
- Wiele marek, jeden system akumulatorowy: ten produkt można łączyć z wszystkimi akumulatorami 18 V i ładowarkami marek CAS
Parametry techniczne:
- Rodzaj akumulatora: LiHD
- Napięcie akumulatora : 18 V
- Pojemność akumulatora: 2 x 5.5 Ah
- Maks. rozmiar śruby: M33
- Maks. prędkość obrotowa na biegu jałowym: 0 - 1650 /min
- Maksymalna liczba udarów: 2450 /min
- Maksymalny moment obrotowy: 1750 Nm
- Maks. moment odkręcenia: 2100 Nm
- Stopnie prędkości obrotowej / momentu obrotowego: 12
- Uchwyt narzędziowy: Trzpień czworokątny 3/4" (19 mm)
- Ciężar bez akumulatora: 3 kg
- Ciężar z akumulatorem: 4 kg
W zestawie:
- 2 akumulatory LiHD (18 V / 5,5 Ah)
- Szybka ładowarka ASC 145 "AIR COOLED"
- Solidna walizka metaBOX 145 L
Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.